29 de març 2020

Informacio d'activitats dilluns 30 i dimarts 31 de març.

Dilluns 30 i 31 de març
Català:
  • Lectura 15 minuts diaris.
  • Acabar les activitats pendents.
  • Autocorrecció de les activitats realitzades fins ara. PER CORREGIR CLICAU AQUÍ!
  • Aquesta setmana vos animam a escriure un petit conte 
    • Única instrucció: vosaltres heu de ser els protagonistes.
    • Recordau les parts que ha de tenir? Introducció, nus i desenllaç.
      •  Ho hem treballat a l’escola i ho teniu al xuletero.
    • Ara que ja teniu el nostre correu i que ens ha agradat tant rebre les vostres cartes vos convidam a enviar-nos els contes i així les podrem llegir i corregir.
    • Idea: a la vegada que anau escrivint el conte, podeu anar fent dibuixos que il·lustrin la vostra història.
Matemàtiques:
  • Pàgina 94 exercicis 11,12,13.
  • Pàgina 95 exercicis 14 i 15.
  • Corregir les fitxes anteriors (6,7,22,23) PER CORREGIR CLICAU AQUÍ! 
  • Dues columnes del Thatquiz.
  • Activitat: “El cotxe de Na Caragol”
    • Apuntau al quadern la matrícula del cotxe de l’escola. (El teniu aquí, 8432 NCG)
    • Heu d’escriure al quadern tots aquells aprenentatges, relacions o conceptes matemàtics que ens aporti la matrícula. Hi ha molts!!
Exemple:
  1. És un nombre de quatre xifres.
  2. ………………
  3. ………………
  • Penjarem al blog la matrícula. Si voleu participar ens podeu enviar per correu, o deixar un comentari, les vostres relacions matemàtiques que heu trobat i farem un llistat on figurin les vostres aportacions. A veure si aconseguim moltes entre tots!
Castellà
  • Acabar les activitats pendents.
  • Autocorrecció de les activitats realitzades fins ara. PER CORREGIR CLICAU AQUÍ!
  • Pàg 126-127 Ex. 1-2 i 3
Anglès: Hi kids!!! How are you?


Copy and answer/complete these questions in your notebook. REMEMBER the date!!
  1. What is your name? My........................................
  2. How old are you? I am .......................................
  3. How are you?  I...................................................
  4. What is the weather like today? Today it............................................................
  5. I get up at 9:00 …………………  and go to bed at 22:30………………………
(WRITE THE TIMES)
  1. What is your favourite colour? I like…………………………………………….
  2. What are you wearing today? I am wearing…………………………………..
  3. Have you got any brothers or sisters? …………………………………………
  4. Can you play any sport? Which one?...........................................................
  5. What animal do you like best? …………………………………………………

TAKE A PHOTO AND SEND IT TO…. juliakoppen@gmail.com

Projecte:
  • En relació al projecte i la maqueta:
    • Activitat d’investigació. (Teniu tota la setmana per fer-la).
    • Triar una de les illes que formen les Illes Balears i cercar la següent informació. (Es pot presentar en una cartolina, fol,vídeo, power point, etc).
      • Tamany i habitants.
      • Fauna i flora típica (Animals i plantes típiques).
      • Gastronomia típica. (Menjar típic)
      • Festes típiques.
      • Llocs més interessants
      • Altres (cada un investiga un tema que li agradi).
    • En acabar, enviar-la per correu.
Educació artística:

Plàstica: 
  • Elaborar un cartell per aixecar l’ànim en aquests moments. 
    • Ha de contenir la frase “Tot anirà bé”
    • Intentar relacionar-ho amb l’arribada de la primavera.
    • Podeu utilitzar el material que volgueu.

Religió:
Bon dia !! Esper que tots estigueu lo millor possible, com sabeu encara estem en temps de quaresma i he trobat que podem fer servir la cançó de Juanes "ES TIEMPO DE CAMBIAR" per reflexionar sobre el tema.
  • La proposta és la següent :
    • 1. Escoltar i llegir un parell de vegades sa cançó.
    • 2.Cercar la frase que més t'ha agradat.
    • 3. Explicar qué significa per tu la frase que has triat.

Ànims i molts de besitos virtuals!!
Aquesta feina només és pels alumnes de Reli
AQUI TENIU L'ENLLAÇ DE LA CANÇÓ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada